banada arada o oluyor hocam bazen birisinden kaçıyorum ama çok yavaş koşuyorum
çocukken korkulu rüyamdı o benim

Koşamıyorum yere çakılıp kalıyorum. En son yeter artık dedim durdum bekledim. Siyah şeyler 2 çocuk çıktı birlikte oyun oynadık

ondan sonra o rüyayı hiç görmedim. Belkide hayatta yaşadığımız bir engel sebep oluyor buna. Bunu aşınca da rüya otomatik olarak kayboluyor