Portekiz'de Erasmus öğrencisiydim, hem güzel bir ülke hem de diğer Batı Avrupa ülkelerine göre daha ucuz. Bütçeni dikkatli kullanıp ordan İspanya'ya da geçebilirsin. Ryanair vardı 10 dolara Barcelona'ya uçuruyorlardı o zamanlar, sağ salim piste inildiğinde herkes alkışlardı

Hala uygundur fiyatları diye tahmin ediyorum.