enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam izninizle 2-3 adet soru sormak istiyorum. Cevaplarsanız çok sevinirim.

Kapıda herhangi bir ücret ödemek gerekiyor mu? (Kargo, gümrük vesaire)
Hattı şimdi alsam daha sonra açtırabilir miyim?
Hattın açık kalması için kaç ayda bir içine para yüklemek gerekiyor?

Kapıda ödeme yapmıyorsunuz kapıya atıyorlar.
Hattı açmak için 6£ sterlin ödemesi yapman gerekiyor. buda 120 TL yapıyor
hattın açık kalması için kaç ayda bir para yüklemek gerekiyor bilmiyorum. tahmini 6 ay düşünüyorum