Hocam izninizle 2-3 adet soru sormak istiyorum. Cevaplarsanız çok sevinirim.

Kapıda herhangi bir ücret ödemek gerekiyor mu? (Kargo, gümrük vesaire)
Hattı şimdi alsam daha sonra açtırabilir miyim?
Hattın açık kalması için kaç ayda bir içine para yüklemek gerekiyor?