Arkadaşlar yaklaşık olarak 3 yıldır babamdan dolayı yeşil pasaportum var. Ama ne zaman kullanmak istesem ya vaktim olmadı ya param olmadı yada bir aksilik çıktı. Bu sene bazı yaşadığım olaylarla birlikte çıkmayı kesin olarak kafama koydum. İlk defa yurtdışına çıkacağım. Bu gezinin ufkumu genişletmesi beklentisindeyim.
Hangi ülkeden başlamalıyım?
Çıkarken dikkat etmem gereken şeyler nedir?
Tecrübe, öneri ve görüşleriniz nedir?
Cevap yazan herkese şimdiden teşekkürler.