Polemik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam onlar başka. Aynısı değil onlar öyle birşey olsa çok iyi olurdu yalnız
Bende konuyu görünce dedim adamlar çok iyi akıl etmişler diye 😂 olsa gerçekten çok iyi olurmuş ama 😂