Herkese merhaba, bu ilk defa başıma geliyor şuanda. Facebook hesabım çok eski bir hesap, telefondan ve bilgisayardan girebildiğim hesabıma an itibariyle girememeye başladım. Benden kodmatik falan istiyor herhangi bir sms gelmiyor bir şey olmuyor alternatif seçenekleride yok bu konuda yardımcı olabilecek birini arıyorum. Hesap çok fazla önemli benim için..