Ne efe tüfesi sözleşme bitmiş, ben 2000 istiyorum derse arkadaşınız uygun görmüyorsa çıkacak evden bitti. Kiracılardaki mantığı anlayamadım ben, sözleşme bitiyorsa ev sahibi 2000 istiyorsa çıkacak kardeşim evden. Sözleşme bu bitmiş. Ev sahibi sözleşmeyi yenilemezse evde mi oturacak? Asgari ücrete %100 e yakın zam gelmiş kiraya %30 mu gelecekti? 1 yıllık sözleşme yapmanın mantığı nedir o zaman?
Aynı Türkiye'de mi yaşıyoruz bilemedim. Gidin biraz araştırın belli ki konudan hiç haberiniz yok. Asgari artışları ile TÜFE'nin dengesizliği beni bağlamıyor. O zaman yönetenler gerçek enflasyon, maaş artışları ve TÜFE arasında ki oranı doğru kuracaklar. Öyle ben kafama göre 2000 yaptım vermek istemiyorsan çık falan muz cumhuriyetinde yaşamıyoruz kimse kafasına göre artış yapamaz kafasına göre insan çıkartamaz. Bilmediğiniz konular hakkında bu kadar sivri dille konuşmayın rica ediyorum.