siyez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen yıl yaptığımız droplar hesaba yüklenmiş 10 dolar + 5 bmex fakat çekim için eth ağı kullanıyorlar usd şimdilik fee yüzünden içeride duruyor. İleride farklı ağa sahip coinleri listeleme yaparlar ise iyi yoksa para içeride kaldı gibi.
Mayısta spot piyasayi açacaklarink acikladilar.