Kalbini dinleyeceksin, ben devam et bir gör bakalım ne olacak sonunda. Hayat bu mutlu olmakta var mutsuz olmakta. Arkadaş çevresine karışma, karşındakini olduğu gibi kabul ediyorsan edeceksin, edemiyorsan değiştirmeye çalışırsan kendini kandırırsın.
Bana kalırsa daha yolun bu kadar başındayken çevresini ve yaptığı hareketleri sevmemen senin zararına olur, bunlar bana ters diyorsan hiç kalbini bile dinleme aklını kullan ve yok et bu ilişkiyi gitsin.
Bir yola çıktığında başında karar verirsin, bi yola çıkayım öyle karar veririm dersen kaybedersin.