Hayırlı sahurlar abilerim ablalarım kardeşlerim
Geçtiğimiz günlerde, bir kızdan hoşlandığımı ama üniversite sınavı dolayısıyla açılamadığımı, sadece az az hislerimi yakın olduğumu belli ettiğimi paylaşmıştım.
Şuan kızla aramız gayet iyi, samimi hatta arkadaşça kahve ısmarlamak için buluşma bile ayarladım.
Fakat canımı sıkan bir şey var, arkadaş çevresi( erkekler) ile fazla samimi ve bu beni hafiften de olsa kıskandırıyor.
Bana bazen yazmıyor ama diğer bir erkeğe hemen hikayesine cevap veriyor.
Nasıl devam etmeliyim, ne yapmalıyım?
Kardeşim direk sen aşıksın ve bu kıza direk anlat teklif et bende öyle oldu ben anlattım 416 gün oldu beraberiz ondan hiçbir zaman korkmadan işler yap sen kendine güven gerisi hep olur merak etme
İyi geceler hayırlı işler iyi forumlar 🙏