kurumsaldan şaşmayın derim hocam. lokalize firmalara güvenemiyorum bir türlü
Kurumsallaşan 2 3 kere deneyimim oldu talep edip rezervasyon olusturdugum araç ile bana teslim edilen farklı oldu bahanelerle bu sefer tercihimi onlardan yana kullanmayı düşünmüyorum. ( dizel araç yerine benzin verdiler ) örnek vermek gerekirse.