JDM Hastasıyım daha önce bir AE86 ‘ya sahip oldum ve şuanda S14A kasa kodlu yakışıklı bir 200Sx RB25Det swaplı sahibiyim.Gelecekte ki tek hayalim olan araç bir RX7 Fd3s Veilside