Ne efe tüfesi sözleşme bitmiş, ben 2000 istiyorum derse arkadaşınız uygun görmüyorsa çıkacak evden bitti. Kiracılardaki mantığı anlayamadım ben, sözleşme bitiyorsa ev sahibi 2000 istiyorsa çıkacak kardeşim evden. Sözleşme bu bitmiş. Ev sahibi sözleşmeyi yenilemezse evde mi oturacak? Asgari ücrete %100 e yakın zam gelmiş kiraya %30 mu gelecekti? 1 yıllık sözleşme yapmanın mantığı nedir o zaman?