trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz bana niye atar yaptınız şimdi anlamış değilim, bahsettiğim kişiler uzaktan arkadaş, ben ev aldım ve nolacak halim diye sormadım dikkatli okursanız ama size önerim çol istekliyseniz atar yapmaya, sahibinden sitesine girip bolca ev sahibine özel mesaj yoluyla uzun uzun yazabilirsiniz, yani konunun muhatabı ben değilim, konunun 1. muhatapları sahibinden.com sitesinde sizi bekliyor olabilir, sorununuzu onlara yazabilirsiniz.
Ben size atar filan yapmadım.

Ülkenin can damar sularına bu kadar kibrit çakan heriflerin mültecilerin gitmesiyle yaşayacağı çöküntü bize niye dert olsun.

Kendileri düşünsün. Kazanırken iyi de kaybederken mi kötü?