mertcanglz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim de dairelerimiz 900tlden kirada eski kiracı olduğu için ama aynı binada kiralar en kötüsü 2.000tlden başlıyor resmiyete göre max 300tl civarında bi zam yapabiliyoruz bizde ne yapacağız bilemiyoruz.
bizde aynı durumdayız