Hocam siz bana niye atar yaptınız şimdi anlamış değilim, bahsettiğim kişiler uzaktan arkadaş, ben ev aldım ve nolacak halim diye sormadım dikkatli okursanız ama size önerim çol istekliyseniz atar yapmaya, sahibinden sitesine girip bolca ev sahibine özel mesaj yoluyla uzun uzun yazabilirsiniz, yani konunun muhatabı ben değilim, konunun 1. muhatapları sahibinden.com sitesinde sizi bekliyor olabilir, sorununuzu onlara yazabilirsiniz.
Konunu muhatabi basinizdaki coban bile olamayacak ekonomistlerdir, ne sahibinden.com ne baskasi!
Bunu bile hala anlamadiysaniz artik...