Konu
R10 Halkı Ne Scripti İstiyor?
13-04-2022, 23:03:27
#40
Ajiba
ozgur_medya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selam dostlar, r10 halkına bir sorum var. Ne scripti istiyorsunuz? Var mı bir yazılım talebiniz?
Çiftlik bank mantığında emlak bank konseptli tabii bir de blockchain tabanlı script olsa hele bir de uygun fiyatlı olsa vay vay vay derim : ))