ok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel dnsleri yazdığınız kısımda yukarda bu ayarlara geç veya kullan gibi bi buton olması lazım tıkladınız mı?
Ah evet şimdi yaptım bunu hocam ya gerçekten teşekkürler ben hiç görmemiştim...