Merhabalar, bu api işlemleri developer token ile yapılıyor. Bunun için de hesabınızın developer seviyesinde olması gerekli. API Developer yetkiniz varsa / başvuruda bulunabilecek konumdaysanız ve bu yazılımı PHP olarak yazmamı isterseniz PM gönderebilirsiniz. Forumda gördüğüm kadarıyla google ads apilerinden pek anlayan yok, yaparım diyenler de daha auth olamadan pes ediyor. Daha önce google ads apileri ile bilgi alışverişi yapılması istenen bir proje yaptım. Ama developer token olmadığı için takılı kalmıştık. Test tokeni de api ile çok az sayıda işleme izin veriyor. O yüzden developer tokeninizin olması şart.