Kredi kartının suçu değil paramız az arkadaşlar ondan sıkıntı oluyor sadece gıdaya bile 2000 3000 faturalara 1000 2000 gidiyorsa kart ne yapsın ha ekstra çok saçma şeyler alıyorum diyorsanız o başka o zaman tehlikeli işte.