Kardeşim sakın alma. Biz de aman köşe de dursun diye aldık. Sonra sıkışınca harcadık. Şimdi de ödemeye çabalıyorum. Ondan alıp ona atıyorum. Devamlı asgarisini ödüyorum. Ama şükür biraz azalttım. Onlar da öyle uçuk kaçık limiti yok. 2'si 1000 biri 5000 TL limitli. Komple kapatacağım.