ABD ye gitmek içinse büyük ihtimal sorun olacaktır. Son zamanlarda Meksika üzeri gidiş çok olduğu için kapıdan geri ceviriyorlar. Bir kaç arkadaşım uçaktan inip geri döndü. Vizenizin olması o ülkeye giriş garantisi vermiyor. Bu her ülke için geçerli sadece Meksika için değil. Vize başvurusunda da bunu belirtiyorlar zaten. Biraz şansınıza kalmış
ben etkinliğe gitmek istiyorum ABD geçme gibi bir niyetim yok. Evet bende bu sorunlarla karşılaşıldığını okudum