neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben genelde yüksek bir yerden düşüyorum ya da birine yumruk atmaya çalışırken kaplumbağa gibi vuruyorum
banada arada o oluyor hocam bazen birisinden kaçıyorum ama çok yavaş koşuyorum