ABD ye gitmek içinse büyük ihtimal sorun olacaktır. Son zamanlarda Meksika üzeri gidiş çok olduğu için kapıdan geri ceviriyorlar. Bir kaç arkadaşım uçaktan inip geri döndü. Vizenizin olması o ülkeye giriş garantisi vermiyor. Bu her ülke için geçerli sadece Meksika için değil. Vize başvurusunda da bunu belirtiyorlar zaten. Biraz şansınıza kalmış