O zaman evden çıkartılmayı göze alacaktır. Muhtemelen Tahliye taahhütnamesi imzalamıştır evi tutarken. Bu şekilde işlem istenildiğinde kolaylıkla görülebilir. Antalya 'da yaşıyorum. TÜFE göre dediklerinde yazılı görsel metinden ibaret hayat öyle değil.
Öyle kafasına göre kimse kimseyi çıkartamaz. Tahliye taahhütnamesi falan yok okudum ben sözleşmeyi. Normal klasik 12 aylık sözleşme var ortada ve ev sahibi zaten bunu bildiğinden daha 20 gün varken oldu bittiye getirmeye çalışıyor. Varsayımlar ile yorum yapmayın lütfen.