Arkadaşlar herkese yanıtları için teşekkürler, o zaman ev sahibi oldu bittiye getirtip sözleşmeyi istediği fiyattan yeniletmeye çalışıyor. Bende böyle bir hakkı yok diye biliyorum.

CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dua etsin 2550 TL dememiş piyasa aldı başını gitti 3000TL'nin altında ev yok artık
Ne alaka güzel kardeşim? Neyine dua edecek? Ev sahibi yasa dışı tamamen kafasına göre bir arttırım talep etmedi diye mi? Şaka gibisiniz gerçekten. Siz nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama Türkiye Cumhuriyeti'nde bir ev sahibi kiracısına maksimum TÜFE oranında kira artışı yapabilir. 850₺ olan kira bir allahın kulu 2250₺ yapamaz.