1- ben sizi neden takip edim

? Kimsinizki sizde bir hata aramaya çalışim?
2- sizinle bir kere ticaret yapmışız siz iptal etmişsiniz.
3- ben forumda yaklaşık 13 saat aktifim her gün sizde hergün konu açıyorsanız bizde yazmışızdır

4- konunuzda doğru düzgün detay vermezseniz bizde böyle bir soru sorarız
Soruyu *lisanslı elementörüm var güncellenmiyor* şeklinde açmanız gerekirdi.
Tamam hocam bende günlük 13 saat aktifim pazar dahil.
Baltalayıcı yorumlardan korkar olduk yoksa size karşı bir tavrım yok.
evet biraz daha açıklayıcı yazabilirdim.