Konu
Bu sapıklar çok fazla çoğaldı yetti artık
13-04-2022, 12:40:57
#2
kuzeyburakylcn
Bunlar insan desen insan değil.Hayvan desen hayvan değil.
Şimdi biri de çıkıp " Kız niye orada çalışıyor ne gerek var gibi " saçma sapan birşey söylerse ona da " yazık " bunlarla aynı kabileden çünkü.