Bunlar insan desen insan değil.Hayvan desen hayvan değil.

Şimdi biri de çıkıp " Kız niye orada çalışıyor ne gerek var gibi " saçma sapan birşey söylerse ona da " yazık " bunlarla aynı kabileden çünkü.