GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad eline sağlık öncelikle. Bilinen adıyla komisyonculuk, aracılık olan bu yöntemi ****** tarzı uluslararası platformlara taşıyıp dolar, euro kazanmak oldukça mantıklı bir hamle, ancak dediğin gibi, bunu yapacak olan kişi, aracı olacağı hizmet hakkında da bilgi sahibi olmalı yoksa müşteri ile olan zayıf iletişim sebebiyle dahi zarar etme riski var.

Bunu Türkiye'de yapmak konusuna gelecek olursak, niyeyse işi yapan kişi namus meselesi haline getirebiliyor benim emeğimle para kazanılıyor diyenler var, ilginç bir kafa.
evet komisyonculuk da diyebiliriz.
komisyonculuk biraz enterasan karşılanıyo. konuyu etik meselesine kadar taşıdılar.
müşteri bulmakta zorluk çekmeyenler arada başka birinin olmasını kabul etmeyebilir.
ama bugünlerde müşteri bulmanın iş yapmaktan daha zor olduğu gerçeği var.

ayrıca müşteri bulmak, bağlamak ve memnun etmek iş yapmak kadar zor bi sanat.
o yüzden müşteriler de gökten zembille inmiyo.
pazarlama ve satış becerisi yoksa kimse kendi yeteneklerinden hak ettiği kazançlara ulaşamaz. bu net.

icra edilen beceride en iyisi olmak yetmez. istediğimiz kazançlar ne kadar müşteriye hizmet verebildiğimize bağlı.

dolayısıyla ben bi freelancera aylık kazanç kotasını dolduracak kadar iş yönlendiriyorsam...
iki tarafında memnun olduğu senaryoda işler devam eder. drop service tam anlamıyla budur.