Üstad eline sağlık öncelikle. Bilinen adıyla komisyonculuk, aracılık olan bu yöntemi ****** tarzı uluslararası platformlara taşıyıp dolar, euro kazanmak oldukça mantıklı bir hamle, ancak dediğin gibi, bunu yapacak olan kişi, aracı olacağı hizmet hakkında da bilgi sahibi olmalı yoksa müşteri ile olan zayıf iletişim sebebiyle dahi zarar etme riski var.

Bunu Türkiye'de yapmak konusuna gelecek olursak, niyeyse işi yapan kişi namus meselesi haline getirebiliyor benim emeğimle para kazanılıyor diyenler var, ilginç bir kafa.