Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shopier sistemi açın hocam. 30 liralık ürün listeleyip siparişini geçiyorsunuz. Ben öyle yapıyorum yoksa kargo ile baş edilmez
WhatsApp üzeriden iletişime geçme şansınız olurmu destek için?