Merhabalar,Marka patent konusunda uzman olan arkadaşlara iki sorum olacak .
Türk Patent Kurumundan 16-35-38-41- sınıflarda tescil ettirdim. Youtube da Nutspor Tümer Metine " Dahası var" adında program yaptı,itiraz edip uyarı maili attıktan sonra ismini "Dahası da Var " yaptı.Marka ismine bu şekilde "da" eki de koyarak yeni bir isim olarak kullanabilirmi?
İkincisi önemli bir süt firması "Dahası Var Onda " olarak marka başvurusunda bulundu,itirazımı yaptım ama yinede tescillenebilirmi?

Mahkeme ile uğraşmadan nasıl bir yol izlenebilir,fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.