Konu
İnteraktif R10 Blog Yayında!
13-04-2022, 10:19:50
#312
Coşkun Çetin
Administrator
tuuruls adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun. Sadece yazıtipi seçimi değişebilir gibi, okunaklılığı zorlaştırıyor anasayfasında ve blog içeriklerinde. Daha klasik bir şey olursa tadından yenmez, bir de genel olarak tüm elementler fazla büyük gibi.
Misafir; 😁