Hayırlı uğurlu olsun. Sadece yazıtipi seçimi değişebilir gibi, okunaklılığı zorlaştırıyor anasayfasında ve blog içeriklerinde. Daha klasik bir şey olursa tadından yenmez, bir de genel olarak tüm elementler fazla büyük gibi.