viking'ler efsane ya. tekrar izleyecem.game of thornes de iyi. ama fazla kaptırmamak lazım tabi mumkunse;
aslında bu tur seyler insanı farklı bir boyuta götürüyor gibi uzun bir süre etkısınden
çıkmak mumkun değil.
tıpkı güzel bir havada deniz kenarında yürüyüp kulaklıkla son ses müzik dinlemek gibi..
bazen bu alemden kopmak lazım
Aynen öyle hocam. Artık eski yaşamlara da özenmeye başladım. Hayırlısı.