Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

neredeyse bir aydan fazla oldu ve çok fazla Viking dizisi izliyorum hemen ardından da Hüseyin Nihal Atsızın - Bozkurtlar - Deli Kurt gibi kitaplarını okuyorum. En sonunda bi at, elime de balta alıp kendimi dağa taşa vuracağım. Benim durumumda olanlar için ki yoktur herhalde, wallpaperi indirebilir. Teşekkürler.