Merhaba, apartmanda oturuyorum 3. kat evin içideki zil tam koridorda duruyor içerideki odaya zil sesi pek gelmiyor. Bunu içeriye 2. bir zil koyarak yapmak istiyorum ve kablosuz şekilde.
Mevcut zilim aşağıdaki resimdeki gibidir. Bu bildiğiniz kablosuz zillerden destek almak istiyorum. anahtar düğmesinin içindeki + ve - yi evdeki mevcut zilin kolonuna ek yaparak bağlasam aşağıdan zile basıldığında iki zilde aynı anda sizce çalarmı veya bu konuda önerebilceğiniz zil mevcutmu yada hoporlör yerine anahtarın tetkileyici enerjisini nereden alabilirim. Teşekkürler