Kesinlikle, yaptık bir hata işte. Bir de bana kullanım sözleşmesinin linkini atıyorlar, müşteri memnuniyeti sıfır sıfır sıfır
Bu konunun ilerleyişine göre şikayet konusu ve yasal süreç başlayabilirim.
Yasal olarak ne yapmam gerekir acaba?
Ucuz etin yahnisi yavan olur. Geçmiş olsun