TeknikAnaliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle, yaptık bir hata işte. Bir de bana kullanım sözleşmesinin linkini atıyorlar, müşteri memnuniyeti sıfır sıfır sıfır


Bu konunun ilerleyişine göre şikayet konusu ve yasal süreç başlayabilirim.


Yasal olarak ne yapmam gerekir acaba?
Ucuz etin yahnisi yavan olur. Geçmiş olsun