denizoit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zamana o mübarek soruyu soruyorum; Neden yukarı çıkma butonu yoktur?
ekleyeceğiz bu gece tüm geri bildirimleri alıp geliştirmeleri sağlıyor olacağız