burakonline95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yandex isterseniz numara onayli mevcut iletisime gecebilirsiniz fakat outlook biraz acildiginda kapanma riski yuksek hatta gmailden sonra en sorunlusu hotmail diyebilirim
Yandex mail ,yandex ru ,mail bg,mail com tr vs yazdım ancak iş görmüyorlar kapanmalarından dolayı.Hatta outlook botumda var ancak kepçe olayını çözemedim onda elle yapacak zamanım yok o yüzden hazır bakıyorum hocam.Tşk ederim.Dediğiniz doğru gmailden sonra en zorlu olan outlook.