Hocam bu da çok mantıklı fakat içerik hiç gönderilmiyor.
Amacımız katkı sağlamak, adımız yazsın veya yazmasın çok problem değil de, başlıklar çakıştığında içerik hiç bir şekilde gönderilemiyor.
Yazdığınız başlığın sonuna
[değerlendirme] yazabilirsiniz. Karşılaştırma yaparız bu durum için hocam. Yazdığınız şeyin ana başlığını değiştirmeyin yeter.