KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu da çok mantıklı fakat içerik hiç gönderilmiyor.
Amacımız katkı sağlamak, adımız yazsın veya yazmasın çok problem değil de, başlıklar çakıştığında içerik hiç bir şekilde gönderilemiyor.
Yazdığınız başlığın sonuna [değerlendirme] yazabilirsiniz. Karşılaştırma yaparız bu durum için hocam. Yazdığınız şeyin ana başlığını değiştirmeyin yeter.