Aleyküm selam. Fabrikanın attığı boya, ustanın atacağı boyadan kat kat daha iyidir. İllaki güzel ustalar vardır, fakat bu zamanda güzel bir kaporta boya 15.000 TL'den aşağı değildir. Eğer çürüme var ise kesinlikle müdahale edip boyayın, eğer yok ise bence bu şekil devam edin.