BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadar bilgili bi kardeşimiz D:

3 de kahvaltı biter.
Bu kadar ciddiye alma hocam hayatı 😅 yıpratırlar, üzülürsün.