karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana diyorsun herhalde boş muhabbete gerek yok sözlerini sana iade ediyorum. ticaret yapacağımız kişiyi de kendimiz belirleyemiyoruz sanırım siz iyice alışmışsınız tek adam rejimine
Bu problemi bir tek sizinle yaşamadım. Bir kere yaşansaydı üzerinde durmayabilirdim zaten.