Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sütün 13 lira olduğunu düşünürsek,
Bu fikir pek tutmaz gibi geldi bana.
İnsanlarımız çocuklarına süt alamıyor bırak sütlü çayı cırcır olursunuz valla dikkat edin
her malın alıcısı vardır hocam biz alamıyoruz belki ama her gün gidip starbucksta 30 tl ye kahve içen binlerce insan var tadı güzelse neden tutmasın