Zamlar sayesinde tanıştığım lezzet;
Boş baklava.

Boşa yaşamışım bu kadar yıl. Bunlar giderse yine antep fıstıklı cevizlisini yemek zorunda kalırım. Bu yüzden EVET diyorum.