Merhabalar öncelikle. Ben nette her oyun reklamını görünce dayanamayan biriyim. Ama oyuna para basmam yani basmaya kalksam sonu gelmez farkındayım peki ne yapıyorum.
Eğer internette server dosyası paylaşılmışsa kurarım ki çok yaptım ve baya keyif aldım tek başıma oyunu bitirerek. Ya da private server bularak bedava kaynaklarından faydalandım. Benim gibi oyuna bakış açısı olan böyle kaç kişi var acaba