Merhabalar aylar önce almanca bir web site açtım. Almancam b2 seviyesinde hoşuma giden konularda içerik yazıyorum ve siteme atıyorum. 2,3 gün önce adsenseden onay aldım günde 6,7 reklam tıklaması alıyor ama tık başına 50 kuruş kazanç bırakıyor. Adsense hesabım tr adsense. Acaba bu miktar normal mi yoksa adsensenin TR olması geliri etkiliyor mu?