DokuzAlti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PTT ile kargo gönderemezsiniz, siz o paketi PTT'ye hediye edersiniz. O isterse götürüp bırakır.
İşleyiş gerçekten de tam olarak böyle sanırım.